اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

طلایی‌پوشان با نهمین کلین‌شیت «نیازمند» به صدر جدول بازگشتند

از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان در تهران از سد پیکان گذشت و به صدر جدول رده‌بندی بازگشت.

طلایی‌پوشان با نهمین کلین‌شیت «نیازمند» به صدر جدول بازگشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه در ورزشگاه شهدای شهر قدس تیم سپاهان اصفهان مهمان پیکان تهران بود و در پایان موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

تک گل سپاهان در این دیدار با سیاوش یزدانی مدافع این تیم به ثمر رساند و توانست جور مهاجمان هم‌تیمی را بکشد تا علاوه بر گلزنی به تیم سابقش، سپاهان را بعد از یک روز دوری از صدر جدول به رده نخست جدول رده‌بندی برساند.

طلایی‌پوشان که در این بازی محروم و مصدوم نداشتند نتوانستند بازی روان و خوبی را نشان دهند و به کسب 3 امتیاز بازی بسنده کردند؛ پیام نیازمند نیز با بسته نگه‌داشتن دروازه سپاهان نهمین کلین‌شیت خود در این فصل لیگ برتر را به ثبت برساند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب دهمین برد خود در این فصل 38 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت، تیم‌های پرسپولیس با 37 امتیاز، پدیده با 35 امتیاز، تراکتورسازی با 33 امتیاز و استقلال تهران با 28 امتیاز نیز به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم جدول حضور دارند. 

نوذر رودنیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص داوری این دیدار اظهار داشت: حسین زرگر داور مسابقه روز خوبی داشت و قضاوت خوبی نیز انجام داد، خطاها را به درستی اعلام کرد و اخطار‌هایی که به بازیکنان داد درست بود.

کارشناس داوری فوتبال افزود: یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه سپاهان و یک صحنه در محوطه جریمه پیکان رخ داد که تصمیم ادامه بازی از سوی داور در هر دو صحنه درست و اعتراض بازیکنان بی‌جا بود.

وی در ادامه بیان داشت: کمک‌داور‌های این بازی نیز روز خوبی داشتند و در اعلام آفساید‌ها به درستی عمل کردند، بازی خیلی ساده و روان بود و تیم داوری مشکل خاصی نداشت.

رودنیل در پایان با تسلیت حادثه نا‌گوار و تروریستی زاهدان و شهادت پاسداران اصفهانی، گفت: در نیمه دوم 5 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شد که کمی زیاد بود و 4 دقیقه معقول‌تر بود.

انتهای پیام/63090/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول